CEO's Message

Vi vil bidrage til at gøre et sundere og mere humant

samfund med vores omsorgsfulde sind for vores kunder og

avanceret teknologi.

Vi forstår alle, at nutidens Nuga Medical er mulig, fordi alle ledere
og medarbejdere og alle i Best House har praksis sundhed, kærlighed og service
på en lidenskabelig måde med deres sved indtil i dag siden etableringen af Nuga Medical.
Derudover vil jeg gerne udtrykke min taknemmelighed for alle, der elsker Nuga Medical
Fra bunden af mit hjerte.
Nu står Nuga Medical op på et vigtigt punkt for at forsøge en ny start som en førsteklasses
global virksomhed baseret på vores præstationer hidtil. Nuga Medical vil lede fremtidige ændringer
For at nå et sådant mål vil Nuga Medical opbygge og praktisere kvalitetsstyringssystem
foran vores kunder for den værdi, som kunderne genkender. Vi vil sikre, at vores Nuga Best-brand bliver et symbol på ny værdigenerering med vores service og kvalitet, der kan adskilles fra vores konkurrenters.

gennem førsteklasses ledelse og samtidig føre kundeværdien i løbet af 2011.

NUGA Global Formand, Cho Syung-Hyun


Vi vil øve forvaltningen af ​​menneskelige ressourcer. Vi vil gøre en indsats for at sikre menneskelige ressourcer med lidenskab og ekspertise for kontinuerligt at prøve udfordringer med at bidrage til virksomheden og socialt fremskridt, samtidig med at vi sikrer gode talenter, udvikler og driver forskellige og effektive programmer.

Vi vil øve strategisk og taktisk styring. Vi vil forberede og øve vores fremtidige funktioner på en systematisk måde, herunder vores fremtidige planer, vores unikke strategier for kontinuerlig vækst og planer om at sikre vores evne til dem.

Endelig vil vi have tillid til og elske etisk ledelse af kunder og samfund. Vi vil bidrage til maksimering af lykke i samfundet ved at søge efter den bedste værdi blandt forskellige interesser omkring vores virksomhed. Derudover vil alle ledere og ansatte i Nuga Medical udøve etisk ledelse gennem aktiviteter med socialt bidrag og eksempler på initiativer.

Nu vil vi overvinde ethvert miljømæssigt problem og strække et skridt videre til en global førsteklasses virksomhed, der er anerkendt af kunder, under 'de udfordrende ånder mod fremtiden' med 'lidenskab for kunder'.

Tak skal du have.